Tijdens de Bliksemstage kwamen de leerlingen van theater- en dansschool PT010 langs bij onze prachtige witte villa. JINC had namelijk weer een mooi initiatief, waar onze marketeers van JEX de kans kregen om business en creativiteit te delen met de jeugd. Ze kregen een content en social mediaworkshop, een fotografie workshop en een workshop interviewen. Na de workshops namen de leerlingen het roer over. Ze interviewden drie van onze eigen marketeers en toonden de skills die ze in één dag geleerd hadden. Het eindresultaat? Een presentatie over hun ervaring en wat ze hadden geleerd voor een volle zaal. Kortom: het was een leerzame dag voor ons allemaal om zeker niet te vergeten.
Sterre: "Vier 14-jarige meiden interviewden mij om erachter te komen hoe ik op mijn huidige positie ben gekomen en waarom ik dit ben gaan doen. Toch wel leuk om dat met ze te delen en op die manier te reflecteren naar mijn eigen 14-jarige zelf. "
Burak: "Het kan best uitdagend zijn om voor een klas vol tieners een workshop te geven, vooral als je wilt dat ze de hele workshop aandachtig luisteren. Maar als je achteraf van een aantal leerlingen hoort dat ze er ook echt wat aan hebben gehad, maakt het je wel gelukkig."
Bayram: "Ik vond het heel leuk om de leerlingen te spreken. Ze pakten dingen snel op en ze waren enthousiast over wat we allemaal deden bij JEX."
JEX