Op 4 juli 2022 onderging JEX een complete metamorfose. Na een hoop veranderingen, enorme ontwikkelingen en een groei sneller dan het licht, was het tijd om weer even opnieuw kennis te maken met de buitenwereld. Ja, dit alles vroeg om een complete rebranding.
We gooiden onze oude schoenen niet weg, maar trokken wel een ander jasje aan. We hulden onszelf in nieuwe kleuren en nieuwe vormen. Maar ondanks dat hielden we vast aan die welbekende boodschap: #WorkAsOne. We zijn één merk.
Eén naam. Eén website. Eén centraal punt, waar we ook werken als één. Allemaal om die brug te zijn voor velen. Dat is wie we zijn, maar ook wat we willen uitstralen. Juist omdat we belachelijk hard willen én blijven groeien.
Het is wat iedereen van ons gewend was, maar dan meer. Met een frisse website, een nieuw platform en uitgebreide diensten waren we terug van eigenlijk nooit weggeweest. Na een rollercoaster ride van vier maanden, waarbij we vol spanning en enthousiasme onze adem inhielden, was het na een officiële rebrandingsspeech tijd om uit te ademen.
Hoe we dat hebben gedaan? Met het allereerste JEX-festival ooit: het JEXtival. Natuurlijk volledig in stijl met foodtrucks, een photobooth, verfkanonnen, snacks, een echte JEX-volkswagon én niet één, maar twee dj’s! Vast niks minder dan wat je van ons had verwacht.
Angéla: “'Je verzint het niet!' Nou, ónze marketingafdeling wel hoor! Maandenlang werd in het diepste geheim gewerkt aan niet alleen een enorme rebranding, maar ook nog aan “het JEXtival”. Met een ongekende snelheid hebben we een fantastische website en feest gebouwd."
Sterre: "Het hele bedrijf was in beweging om samen in een paar maanden als één merk naar buiten te treden. Dan zie je opeens mensen presteren op topniveau. Zo een prestatie moet je vieren. Laat het nou net zo zijn dat wij de expertise hebben om vette events te organiseren. We sloten de livegang dan ook af met het JEXtival. Hoe dat was? Bekijk de aftermovie, you be the judge!"
JEX